Elvis lever

haha imorse hörde jag en smäll i restaurangen bortifrån buffèn så jag (och alla gäster)
kollade ditåt och undrade vad som hade hänt..
haha då hade Elina (en tjej som också jobbar i restaurangen)
fastnat med byxan i en besticklåda och flugit framåt och landat på golvet. i fallet hade hon dessutom dragit med hela besticklådan ut på golvet och puttat till en gäst som tog mat. hahaha fan vad jag skrattade.

okej, inte så kul för er att läsa kanske men det var fett kul för mig.

igår var det även greker på hotellet. GREKER!!
ofta greker är smarta nog för att ta sig till Svalbard..
dock frågade jag vad de skulle göra på dagen och de svarade "hyra bil och åka till stranden",
så där krossades mina tankar om att äntligen ha fått träffa några smarta greker.
för det första finns det ingen direkt "strand" och för det andra kan man åka bil ca 5 min åt ena hållet och 5 min åt det andra.. jag svarade "jaha, va roligt". HAHA suckers

idag har jag även grillat pølse i solen. nästan sommarvärme här idag!
jag har även tjockat godis och chips, så Svalbardtillägget kommer nog även för mig ska ni se.


puss

Kommentarer
Postat av: sussie

jag tyckte besticklådan var rolig att läsa om:D

2009-07-12 @ 22:30:50
Postat av: Josse

vad vill du me dina konstiga rubriker..?? ;)

haha va det ingen som filmade fallet??

2009-07-13 @ 20:03:05
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: Linnea

intern grej mellan mig och Elvis :D

nej det var ju inte det tyvärr. haha

2009-07-13 @ 21:45:34
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0