cookies

idag har jag varit i världens nordligaste vinkällare och
luktat på (man fick smaka) 109 år gammalt vin. de'ni!
Elvira tyckte att det luktade mormor..

för två dagar sedan hade vi tre stora lunchgrupper i restaurangen. den sista gruppen var 27st. vi hade en kaffebuffé med kex och cookies så jag frågade Hanna om jag behövde fylla på skålarna eftersom det fanns lite kvar och det bara var 27st gäster.. hon svarade:
- "ja gör det, det som blir över kan vi ha på konferans."
men då trodde jag att hon sa:
- "ja gör det, det som blir över kan vi ge till Frans."
haha, så kul! Frans är en kock i restaurangen som är lite tjock och som för någon vecka sen berättade för mig att han brukade äta en påse cookies när han inte hunnit med frukost eller lunch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0