vem lämnade vem?


kanon, verkligen kanon! helt sjukt (då menar jag verkligen HELT JÄVLA SJUKT!!!) hur mycket en bild kan säga&påverka&påminna om.. jag behövde inte riktigt det nu för det dödade mig lite inifrån och ut och det är ju inte så skönt. överallt.

nu ska jag snart ut och springa i täckbyxor och hela munderingen för fy satingen vad kallt det är. inget glitter har jag hittat heller. och ingen dricka. men jag ser ju så ljust på allting nuförtiden så det löser sig, som allt det där andra jag trodde skulle lösa sig..

och det där med etiskt liv borde man kanske börja med?
dock lite svårare sagt än gjort. kanske. lat? ja

ja jag ville leva farligt så jag slängde mina skor


Kommentarer
Postat av: kak

men plutti, vad an detta? <3

2009-12-03 @ 20:11:02
Postat av: Linnea

kakmonster. det är någonting du är väl medveten om men vi kan ta det när vi ses :)

2009-12-03 @ 22:05:45
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0