jag är en säl

sweet 18 igår då. glitter. partey.
det var roligt. kändes dock lite onödigt med lokalen eftersom vi var där i knappt 3 timmar. hehe. sen blev det in till city och bussresan ja, herrejesus. det var som surfing the USA alltså. roligtroligt minsann. och ja kvällen bjöd på mycket spänning. träffade en och annan människa. åt på Burger king med Betnér. jag sa nånting till honom om nånting som jag tror var ganska pinsamt men jag minns inte vad det var. han skrattade nog och sen sa jag inget mer. jag gillar dock att prata på sena fredagskvällar och då menar jag prata mycket. och länge. om konstiga saker. och när jag sen ska säga till kakan vad jag pratade om så har jag glömt bort det. men det gör inget. det kanske är bäst så. kvällen var bra och sånt gillar jag. fast den klämde lite fört hårt om min lilla blodpump där inne. men sånt är väl också bra i guess. jag måste ju leva som jag lär och jag sa precis till mamma att det inte är nån mening att leva om man inte känner nånting ibland. nu är lokalen städad och fin och nu ska jag äta lussebulle med mamma. det där som känns får jag ta itu med senare. haihai


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår sötis! hoppas du kom hem ordentligt :)

sry att jag inte svar apå smset, men när jag väl såg det kunde jag itne svara då, och sen dog batteriet..så dant!

<3

2009-12-05 @ 20:52:38
URL: http://käjk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0