intodust


en nykter och lyckad kväll för mig. min vita månad går änsålänge som planerat.
jag satt och tittade på Familyguy medans de andra blev packade,
så sen var det ju bara för mig att njuta av deras pinsamma kommentarer
och fula danssteg. men det är ganska knäppt hur sjukt jobbiga människor
blir av alkohol, inklusive jag själv då.. men ikväll var jag fina flickan.

och man lär sig nåt nytt varje dag och idag har jag lärt mig
att jag inte ska ha förutfattade meningar om saker och ting.
det blir oftast bara jobbigt och det man inbillat sig stämmer sällan.

och jag har också lärt mig att jag gillar alla jordgubbar,
inte bara de röda.. :*



Kommentarer
Postat av: Käry

hahaha familyguy lät ju peppt ;D

men gött med nyktra kvällen då hörru!

(men måste det gälla en hel månad? det kommer bli en tråkig månad för mig då:P )

<3

2009-08-29 @ 13:23:07
URL: http://noandroid.blogg.se/
Postat av: Linnea

yes. one month it is och jag kan tagga även om jag är nykter ;D <3

2009-08-29 @ 13:58:54
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0