hemma igen (igen)

japp. nu har man varit i Amerikat också.
San Francisco var helt amazing.
NY var väl häftigt men never as good as SF <3
jo mycket har vi upplevt. bl.a Golden Gate Bridge, Giants vs LA Dodgers,
Alcatraz, Muir Woods, cable car, Brooklyn Bridge, Empire State Building,
Times Square, Broadway, Top of the Rock, Frihetsgudinnan och blablabla........
roligt och häftigt minsann!
en kändis såg vi också, tydligen..
han som brukar spela colombiansk skurk i Crocodile Dundee.
haha (?) jag kände igen honom men trodde inte han var känd.
Pappa visste dock att så var fallet :)

och nu är det tillbaka till verkligheten igen.
jag har nu varit vaken i ca 29 timmar och imorgon ska jag till skolan. yes!

den här sommaren har varit minst sagt händelserik och gud vad jag har upplevt mycket.
mycket konstigt och tråkigt men även väldigt mycket vackert och roligt.

nu får vi se vart det bär av.
puss GALLEES


Kommentarer
Postat av: Josse

ohh you little gallee....;)

2009-08-17 @ 14:23:02
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: pauline

naw, tack för vykortet! <3

2009-08-18 @ 15:36:48
URL: http://paudela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0