=)

Mamma fyllde år i onsdags, GRATTIS!
vi var i Hulta och njöt av den svenska sommaren både onsdag och torsdag.
jag och mamma åkte båt. det är bland det bästa jag vet.
då kände jag att det iallfall var lite bra att vara hemma igen.



























igår kväll träffade jag också my friends. vi åt god och nyttig mat!
kanske inte stämmer för Sanna dock.

kvällens höjdpunkt var lätt när jag, Karin och Micke satt på Five Tastes
och fick bevittna ett minst sagt tragiskt gräl tvärs över gatan på Harry's.
- "Det hände bara en gång, på Jonas födelsedag!"

HAHA. skadeglädje! fulla tragiska vuxna är SÅ kul.

imorgon kväll är jag i San Fransisco. suck on that

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah det va så jävla roligt "Du har ljugit för mig, det gör mig ledsen" ahah stackarn

2009-08-16 @ 17:31:01
Postat av: Anonym

(från kärän)

2009-08-16 @ 17:31:30
URL: http://noandroid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0