byebye

ojojoj vad det har hänt grejer.
hade världens konstigaste och förmodligen sämsta och bästa kväll i fredags.
i natt åker vi hem och jag vill absolut inte. eller lite. eller nej. jag vill stanna.
jobbade sista dagen idag också. tiden gick sjukt snabbt.. tyvär.
det har den gjort hela tiden jag varit här. det känns som jag kom nyss.
men samtidigt känns det som jag varit här hur länge som helst.
jag trivs här.
jag mår bra här och känner mig hemma.

ikväll ska vi på avskedsmiddag. buhu.

om en vecka är jag i USA


Kommentarer
Postat av: Söderlund



Vad har du för dig en söndag som denna?

Är du kanske lika seg i dag som jag? Haha! :)

2009-08-02 @ 18:10:43
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0